وبلاگ

آخرین اخبار، اطلاعیه ها، آموزش و ...

اطلاعیه ثبت نام سال تحصیلی 1400-1399 خانه کودک دوزبانه جام جم
4 مرداد
1399

اطلاعیه ثبت نام سال تحصیلی 1400-1399 خانه کودک دوزبانه جام جم

 

بنام دوستدار کودک

چندی است که ویروس کرونا کشور و دنیا را درمی‌نوردد و بسیاری از کسب و کارها از جمله آموزش را تحت الشعاع قرار داده و تقریبا تمام مراکز آموزشی کشور را تعطیل نگه داشته است. با این وجود سال جدید تحصیلی با چالشهایی روبروست که پیش‌بینی‌ها راجع به نحوه فعالیت مراکز آموزشی از جمله مدارس و مهد کودکها را با مشکل مواجه کرده است.

از آنجایی که خانه کودک دوزبانه جام جم به عنوان یک مرکز زیر نظر وزارت آموزش و پرورش باید تابع بخشنامه‌ها و شیوه‌نامه‌های وزارت متبوع خود باشد، و از طرفی هنوز تصمیم خاصی راجع به نحوه اجرای آموزشها اتخاذ نشده است، بر آن شدیم که مدلی شناور برای ثبت‌نام سال تحصیلی 1400-1399 تعریف کنیم که برنامه‌ریزی و امکان‌سنجی سال تحصیلی را برای خود و امکان تصمیم‌گیری برای نام‌نویسی را برای اولیای عزیز تسهیل ببخشیم.

ما دو مدل آموزش را تعریف کرده‌ایم : حضوری و غیر حضوری

مدل آموزش

حضوری

غیر حضوری

روزهای هفته

شنبه تا چهارشنبه

شنبه تا چهارشنبه

مدت آموزش روزانه

5 ساعت

3 ساعت

تعداد نوآموز در هر کلاس

5 نفر

10 نفر

 

مدل حضوری

در مدل حضوری بنای اولیه بر این است که آموزش بصورت حضوری اجرا میگردد. اما در یکی از شرایط زیر به تعداد روزهای محدود به مدل غیر حضوری تبدیل می‌شود:

·   دستور آموزش و پرورش جهت تعطیل شدن کلاسهای حضوری در پیک بیماری

·   درخواست بیش از نیمی از اولیا (51 درصد و بالاتر) برای تبدیل از مدل حضوری به غیر حضوری در شرایط اضطرار بیماری کرونا بدون اعلام آموزش و پرورش

به غیر از دو مورد ذکر شده، امکان تبدیل کامل از حالت حضوری به غیر حضوری بصورت انفرادی وجود ندارد و حذف از یک مدل تابع مقررات انصراف است.

شهریه دوره‌های حضوری نیز بصورت شناور تعریف میشود. بدین صورت که بصورت روزشمار برای هر روز حضوری 120،000 تومان و برای هر روز مجازی 39،000 تومان محاسبه شده است. مثلا اگر کل یک ماه شامل 20 روز آموزشی باشد و 10 روز بصورت حضوری و 10 روز غیرحضوری اجرا گردد، شهریه آن ماه 1،590،000 تومان محاسبه میگردد.

*      در روزهای غیبت نوآموز، شهریه حضوری شارژ میگردد.

*      در روزهای تعطیل رسمی (غیر از پنج شنبه و جمعه)، شهریه مجازی شارژ میگردد.

*      برای پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها شهریه‌ای اخذ نمیگردد. ولی در صورتی که بر اساس دستور آموزش و پرورش مجبور به ارائه آموزش در پنجشنبه‌ها باشیم، شهریه آنروزها نیز شارژ خواهد شد.

ثبت‌نام دوره حضوری از طریق سامانه وب خانه کودک به آدرس www.jamejambkh.ir و با ورود به حساب کاربری یکی از والدین امکان‌پذیر است. در بدو ثبت‌نام، مبلغ 4 میلیون تومان بصورت آنلاین به عنوان پیش پرداخت دریافت میگردد.

یک فقره چک صیادی به مبلغ 16،000،000 تومان بدون تاریخ در وجه خانه کودک دوزبانه جام جم به عنوان ضمانت پرداخت ماهیانه شهریه در ابتدای کار دریافت میگردد.

در مدل حضوری، بصورت روزانه تمامی اقدامات پیشگیری و کنترل بیماری اجرا میشود و در صورت مشاهده کوچکترین نشانه بیماری مسری اعم از علائم کرونا، سرماخوردگی، شپش و ... فرد مورد نظر به داخل مرکز راه داده نمیشود. همچنین امکان حضور اولیا در داخل محوطه خانه کودک وجود نخواهد داشت. حضور برای کودکان و کارکنان نیز بدون پوشیدن ماسک امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدل غیر حضوری

در این مدل، آموزش فقط بصورت مجازی و آنلاین اجرا خواهد شد. زمانبندی آموزش بصورت 5 روز در هفته و 3 ساعت در روز برای کل سال تحصیلی (8 ماه) برنامه‌ریزی شده است. شهریه ماهیانه این مدل 820،000 تومان و سال تحصیلی آن معادل 6،560،000 تومان است.

ثبت‌نام دوره غیر حضوری از طریق سامانه خانه کودک به آدرس www.jamejambkh.ir و با ورود به حساب کاربری یکی از والدین امکان‌پذیر است. در بدو ثبت‌نام، مبلغ 1.5 میلیون تومان بصورت آنلاین به عنوان پیش پرداخت دریافت میگردد.

یک فقره چک صیادی به مبلغ 5،000،000 تومان بدون تاریخ در وجه خانه کودک دوزبانه جام جم به عنوان ضمانت پرداخت ماهیانه شهریه در ابتدای کار دریافت میگردد.

 

روش پرداخت شهریه

شهریه هر ماه پس از محاسبه در پایان ماه به اطلاع اولیای محترم رسانده میشود و 10 روز برای پرداخت فرصت داده میشود. پرداخت آنلاین شهریه ماهیانه در سامانه وب ما امکان پذیر است.

قابل توجه کارکنان محترم شرکتهای پتروشیمی : بستانکاریهای قبلی در هنگام ثبت‌نام بصورت خودکار در سیستم لحاظ میشود. همچنین در صورت ثبت‌نام در دوره‌های ترمیک تعریف شده جام جم در سامانه پازارگاد، بلافاصله هزینه آن در سامانه جام جم ثبت خواهد شد. در این صورت شما میتوانید بخشی از شهریه خود را بسته به تعداد بسته‌های ثبت‌نامی از طریق ثبت‌نام در سامانه پازارگاد پرداخت نمایید. لطفا قبل از اقدام به ثبت نام، وضعیت فعلی مالی فرزندتان را از قسمت مالی بررسی بفرمایید و در صورت وجود مغایرت، به ما اعلام نمایید تا بررسی کنیم.